Mood : Inlove ♥ ♥





Heyyo readers ^^
Hey , today mood saya is HAPPY & INLOVE ...
BHAHAHA ,
Seriously , tadi ada abang yang memang JAHAT gila ..
Saya pakai Headphone , then dia and kawan dia nampak saya ..
So , dia cakap "Elehh , abang pun ada Headphone *gelak* "
Pfft , saya pun loncat and jerit la dekat kawan saya "Sab , tukar Earphone"
Dia terkejut and gelak .
Erghh , geram gila time tu ..
After one hour , about 10.30 ..
Matahari tegak gila nak mampus ,
Ada peserta yang pengsan after lari ..
So , dia and kawan dia pergi la SELAMAT kan ..
Yang paling tak tahan is dia tak tahu nak pegang orang tu macam mana..
Dia kejap letak tangan pesakit tu dekat bahu , kejap pegang tangan ..
BHAHAHA :D

BLA BLA BLA BLA

Kitaorang (rombongan Cik Kiah) pergi Kafeteria 
Jumpa DIA lagi ..
Lepas tu mengejek saya lagi ..
Pergh , saya bengang terus meloncat *bergegar dunia :D
Syiqin jeling kawan dia and budak tu senyum je .. Pfft , lawak gila lah !!
Haish , kalau lah Anak Yassin bawak camera time tu ..
100% gambar dia je yang ada . 
Terus lupa Haikal .
BHAHAHAHA !

&
BLA BLA BLA

About 12.30 , kitaorang berkumpul dekat Dewan ..
Okay , panas gila lah dalam tu ..
*Tapi sabar je =)
Lepastu , geng Cik Kiah belakang saya cakap-cakap pasal Syahbandar and their leader *Hisyam
So , saya pun join dengan muka blurr ..
HEHEHE ,
Yang paling best is ada ketua rumah sukan RUMAH BIRU dari SMK 24/1 
*Sorry kalau GF dia baca . Tak terniat nak gedik-gedik =)

Okayy , yang excited nya is 24/1
Wohooo ,
Saya siap gaduh dengan Syiqin pasal 19 and 24/1
HAHAHA !

Lepastu lepastu , nampak kawan dia ..
Pergh , badan !!!!
Tak boleh nak berketul-ketul lagi ke ?
Kalah Gi Kwang xD

Okayy okayy , stop talking about MEN !
Now , turn RUMAH SUKAN !!
*Syahbandar hebat la =P

Heeee , 
Actually , rumah Syahbandar dapat Nombor berapa ??

&&&

Congrats kepada mereka yang menang ..


WOOOAH !
Tadi memang EXCITED gila ...
Thanks kepada Geng Cik Kiah yang sanggup sempit-sempit duduk dekat dalam kereta saya ..
Wehheeeee , 
Baru saya tahu , kereta saya memang MUAT untuk 5 orang .
*Tak berniat nak mengejek kauorang .. Aku happy kauorang sanggup naik kereta KECIK tu ^^


BHAHAHA ,
=D

By the way ,

Saya berazam ,
Akan masuk pertandingan untuk Syahbandar !
Yohoo , 
sokong tau !
Jangan gelak pulak !
Yelah , badan saya besar A.K.A besau !

*Ecehhh , AZAM babe !

Thats all for you , readers ..
Hope you smile after reading my blog ^^

*Di Stadium Panasonic =)
*Abang tu ialah seorang PBSM
*Kalau abang tu ada GF , saya just main-main and tak berniat
nak rampas dia dari akak .. Cuma nak cakap , dia baik .. ^^