Full dengan Korea ??

Hello and Assalamualaikum ..
Hari tu , kawan saya ada cakap yang blog saya penuh dengan KOREA ..
*Bukan hari tu , sebenarnya BULAN LEPAS 
Baru sekarang rasa nak berubah :D

Heeee , memang betul pun apa yang dia cakap .. 
Bila saya review balik blog saya , rasa macam full sangat dengan KOREA ..
Dengan itu , saya telah mengEDIT blog saya pada pukul 2.30 pagi tadi sambil menguap-nguap .. 
Eheek !
Tapi , bila dah EDIT rasa nya tetap sama ..
Hee , sana - sini ada KOREA .

Nak tukar header ,
tapi header tu comel la :3

Tak payah letak ruangan ADORABLE ?
No way , dear !
I'll never delete it 
:P

Heek heek , saya sayang sangat dengan gambar - gambar tu :\
Takkan nak delete kot .
Penat saya edit dari pagi sampai ke pagi BUTA 

Alolololo , nak buang apa lagi supaya blog ringan ?
Aishh , nie yang susah bila nak buat keputusan ..
 TToTT


P/s : Bila la mak saya nak sampai rumah ni ~
Tak sabar gila nak pegang beg BARU !
:D


&&
A lot of thanks to Kak Hana Shamsul Irwan ..
By the way , you Qwert.com was really awesome !
:D