Nak menari Lucifer ? HAHA , tak mungkin ..

Muka saya bila dapat homework = ='


Heyy !
Oleh kerana saya tak post selama beberapa hari , 
So , saya akan cerita PANJANG-PANJANG ..
Hehehe ....
:P


Okay , tadi datang sekolah awal sebab Syiqin kata nak ganti waktu bertugas ,
So , saya pun siap-siap and terus blahh pergi rumah Syiqin 
Bila sampai je sekolah , kitaorang gaduh-gaduh pasal CUTI dekat kantin
Hehehe , kecoh satu kantin dengan suara kitaorang ...
Malu gila kot !


Mula-mula tunggu Fartinie dekat Perpustakaan ..
Tunggu punya la lama , 
Saya dengan Syiqin decide tunggu dekat pondok depan Koperasi ..
Saya pun dengan rela hati menyiapkan kerja Science yang ada 400 soalan OBJEKTIF

1 jam kemudian ,
Ada akak Form 2 duduk situ kejap and tengok saya buat kerja sekolah ..
Tiba-tiba dia cakap 

Akak Form2 : Pn. Sarah ea ?
Nadiah : A'ah (tunduk dan sambung kerja)
Akak Form2 : *Jerit panggil kawan dia
Kawan dia : Kenapa ?
Akak Form 2 : Ni hah , anak murid cikgu kesayangan kau 
Kawan dia : Hah ?! Mana-mana ?
Akak Form2 : *Tunjuk dekat saya

& then BLABLABLA 

Kawan dia : Alaa , tak payah buat , dik .. Kita orang dah pernah rasa dah .. Banyak gila kan kerja sekolah yang Cikgu bagi ?
Saya : A'ah ...
Kawan dia : Alaa , tulis nota yang penting jee .. Takpayah tulis panjang-panjang ..
Saya : Owhh okayy =)

Seriously , sebelum akak tu datang pun , ada akak Form2 yang lain datang tanya and cakap dia kurang suka dengan Pn. Sarah .. Heishh , sadis sungguh .. 
Berapa minit kemudian ,
berkumpul dekat Dewan ...
BLABLABLABLABLABLA

Petang tu ,
Afiqah dapat idea yang agak GILA ..
Dia and Sarah Sabrina rancang nak menari dance Lucifer ..
Pergh , baru je tengok tadi video dance Lucifer dekat Youtube..
Memang SUSAH la ..
Siapa je yang berani buat ..

So , THE END ..
Malas nak tulis panjang sangat ..
Hehehe ,
lenguh tangann ..
Baik saya siapkan Science 
=D

Bye bye and As-Salam ..


By the way , ini photo yang saya edit hari tu

|
|
|
|
v

Cemburu cepat !
HAHAHA 
:P