Wah , follower makin meningkat and saya makin gembira .





Assalamualaikum reader(s) .

Okay first sekali , tengok blog saya . HOHOHO , cantik tak cantik tak ? Ngehh , cakap je la cantik . #bajetbajetbajet Okay okay , skip that . Dari semalam sampai hari ni , saya edit blog ni . Rasa macam nak pitam je . HEHEHE , nasib baik semalam ada kawan saya , Hidayah T . Dia memang pandai gila dalam tambah-tambah code ni . Ngehh , thankyou Hidayah ♥ Since saya edit blog ni , saya blogwalking banyak kali , terus follower(s) bertambah . Seronok gila ! But bila saya tengok bloger yang lagi pakar dari saya , memang hebat ah . Blog diaorang cantik and ramai gila yang nak tempah edit blog . Ngehh , what ever lah kan . Yang penting , my blog is about me & I love my blog ♥

Esok sekolah & homework saya tak siap sebab jalan-jalan semalam . Hehehe , seronok gila dapat keluar dengan Hidayah & madu saya , Farah . So in love with their own personality ♥♥♥

+Farah ada offer kepada sesiapa yang nak diedit blog dia dengan FREE . Cuma tiga syarat je :
*Follow blog Farah
*Like fanpage Farah
*Promote blog Farah
Nak tahu lebih lagi , pergilah blog dia kay . Blog dia cantik sangat =)