More sleep over !

Hey and assalamualaikum ;)



Yeah ! More sleep over at my house . Ngehh , excited gila bila Hidayah T nak tidur rumah saya lagi . Yeay , boleh tidur lambat-lambat , shooping and etc . LOL , dia je lah kawan yang paling suka jalan-jalan , suka tidur lambat and comel . #jealous Arina nanti :P


Selain itu jugak , CONCERT BEAST FAN MEETING telah habis dan saya hanya menulis status di facebook 'LOL , concert tu dah start and aku duduk dekat rumah ni , meluang kan masa dengan baldi yang penuh dengan air sambil gantikan Yoseob dengan Eunhyuk . Ngehh , takpe Farah . Takpe . Nanti kita pergi sama-sama kay ♥ ' And bila bukak Yoseob's fan page , admin ada tulis '[LIVE UPDATE]yoseob just hugged a girl but then got frustrated when he found out tht girl is a joker fan.' Ooh , kalau saya lah dapat pelukan tu , saya kata 'I'm yours' Ngeehh #dreaming Yeah , sampai sekarang saya masih bersabar sebab tak dapat pergi . Iskk , T.T Tahniah la yer sape yang dapat pergi lepas gian tengok muka Beast T.T

Sampai sini je post kali ni . Saya pun tak tahu kenapa post saya makin lama makin pendek dan pendek -.- . GOODBYE and Assalamualaikum :)