5 things I need in my life

Hey and assalamualaikum everyone . :)

Sorry sangat sebab dah lama tak update . Alasan , mak tak bawak balik laptop #alasan yang paling kukuh gila .

Ohh , since blog madu saya ada tulis something pasal dia , so saya pun nak ikut jugak . HOHO , alasan > tak ada idea nak update apa . HOHO

Okay , let's start everyone . WATCH IT.READ.LAUGH :)


1. Food- Seriously , kalau saya tak dapat makanan , saya akan mengamuk and then mula keluarkan ayat yang mengarut-ngarut . Lawlzz , food is important in my life ! Tak kisah la sedap ke tak . Ngehh ~


2. Phone
- Ngehh , zaman sekarang phone penting sesangat :D Kalau phone takda sebelah saya , saya akan jerit then suruh adik carikan . HOHO , bilah dah jumpa letak sebelah saya . Alasan , nanti ada message . HOHOHO :D

3. Novel
- Novel mesti ada sebelah saya . Seriously , tunggu iklan berjam-jam gila . So , untuk preparation saya letak novel sebelah saya . Bila iklan tangan atas novel & bacaaaa. Ngehhh :D

4. Pendrive & Laptop
- Okay , kalau takde dua-dua ni memang payah . Kalau nak tengok muka cute Leeteuk and Yoseob sure tak dapat kalau takde pendrive nie . Ngehh , kalau mama tak bawak balik laptop atleast still boleh tengok dekat phone . Ohookss :D

5. No Network is harmful !
- Urghh , kalau takde network memang tak boleh hidup aman . Asyik gerak sana sini je . Sumpah bosan kalau network takde . No Twitter , Now Facebook , Now Tumblr . Ohh , susahnya . Nak siap kan homework pun kena ada network . Lawllz , memang susah gila kalau network takde . Atleast boleh dengar lagu baru . HOHOHO :P


HOHO , I think buat masa ni , ini je yang saya perlu gila dalam hidup selain WATER.CLOTHE.SHOE.ETC . Nanti 30th July nak pergi rumah Hidayah T . Hoooo , seronok gila kot ! Lawlzz , bye bye . Gonna watch ARS vs MALAYSIA at INTERNET . -.- Dekat astro takde bola pulak~ What the hell is that ? Weyhh , aku bayar astro sebab nak tengok bola . -.-





Esok BEAST'S Gikwang akan keluarkan lagu solo dia . Watch it at Youtube.com kay .