Special for: Pengawas Pelatih

Just found it at Qwert.com !
Awesome !


Hey and assalamualaikum peeps 
=)
Woah , hari ni memang mencabar sesangat-sangat-sangat 
Thanks to Supervising trainers tersangat-sangat  ..
Woahh , kerana ke prihatinan anda , phone saya telah di RAMPAS ..
Owhh , tak lupa ..
Thanks kepada awak jugak , saya dapat malu ..
=)
Saya tak tahu la , awak cemburu dengan phone saya 
atau
awak memang ada hasat dengki dengan saya ...
Nak kata awak jahat , 
Tapi , saya tak patut cakap dekat orang macam tu .
By the way ,
Saya ada nampak awak pegang phone kawan awak ..
Kenapa awak taknak bagi tahu dekat cikgu yang kawan awak bawak phone ?
Takut kena marah dengan dia ?
Takut dia tak kawan awak lagi ?
Woww,
Kalau itu jawapan awak ..
Saya takkan segan-segan kata 

"AWAK TAK SESUAI JADI PENGAWAS PELATIH"

Awak nak tengking atau marah saya ,
Saya tak kisah 
=)
Saya hanya memberi tahu hal sebenar ..

Okay , FULLSTOP .
Saya taknak kutuk awak atau nak marah awak .
Sebab semalam Ustaz Al Amin ada cakap

"Kita hanya perlu sabar dengan ujian yang diberi.
Pasti ada sebab yang positif kenapa Allah bagi kejadian itu" 

Cuma saya nak cakap dekat awak , 


"SEMOGA AWAK BERJAYA DALAM KEHIDUPAN AWAK"


*Kepada pengawas-pengawas pelatih
 yang membaca post  ini , good luck ..
Semoga kauorang success dalam
ujian yang diberi oleh
pihak sekolah .
=)